Dla nas liczy się skuteczność!

Nasze projekty graficzne, wyróżnia profesjonalny design. Oddziałują one na widza zachęcając go do określonych reakcji: zakupu, kontaktu, zaangażowania czy uwiarygodnienia korzyści. Każda grafika reklamowa jest analizowana pod kątem celów biznesowych jakie musi osiągać.

Nasi graficy projektują zarówno skuteczne systemy identyfikacji firmy, jak też poszczególne formy wizualne: roll-up’y, billboardy, reklamy prasowe, papeterie firmowe, katalogi, ulotki, wizytówki, prezentacje, teczki, bannery, infografiki, projekty opakowań produktów, obrazki na facebook’a, layouty i grafiki na strony internetowe, stopki email czy reklamy prasowe.

Na przestrzeni 14 lat zaprojektowaliśmy ponad 12 000 projektów graficznych dla firm w 17 krajach z 5 kontynentów dla ponad 50 znanych marek. Jeśli szukasz wsparcia graficznego i chcesz płacić tylko za faktyczny czas pracy agencji sprawdź naszą ofertę: Zewnętrzny Dział Kreacji.

Etapy realizacji

01/07

ANALIZA

Analiza firmy, konkurencji i otoczenia rynkowego pod kątem doboru optymalnego przekazu graficznego.

01/07
ANALIZA
02/07

CEL

Niezależnie czy to folder reklamowy, roll-up, billboard lub dowolny inny nośnik, wszystkie powstają w konkretnym celu.

02/07
CEL
03/07

STRATEGIA

Każdy konkretny cel reklamowy i każda grupa docelowa wymagają innego sposobu przekonywania.

03/07
STRATEGIA
04/07

INFORMACJE

Treść skutecznego przekazu reklamowego charakteryzuje właściwa hierarchia informacji właściwej.

04/07
INFORMACJE
05/07

KONCEPCJA

Produkty i firmy zwykle mają swoją historię graficzną oraz sprecyzowane oczekiwania.

05/07
KONCEPCJA
06/07

MOODBOARD

Moodboard to graficzna prezentacja koncepcji– propozycji charakterystycznych linii stylistycznych.

06/07
MOODBOARD
07/07

WIZUALIZACJE

Kluczowym elementem oceny projektu jest możliwość spojrzenia na efekt pracy projektanta w realnym świecie.

07/07
WIZUALIZACJE
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)

Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań. Staraliśmy się przewidzieć wszystkie możliwości o które pytają Nas klienci. Jeśli jednak nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie – napisz lub zadzwoń do Nas

Grafika Reklamowa obejmuje elementy takie jak ulotki, wizytówki,key visuale, roll-up’y, reklamy prasowe oraz billboardowe, katalogi, projekty opakowań, grafiki na social media, strony internetowe, czy bardziej rozbudowane projekty, takie jak identyfikacja wizualna marki.

Dobrze zaplanowany proces realizacji projektów graficznych rozpoczyna się oczywiście od analizy potrzeb samej marki, jej dotychczasowych działań reklamowych, grupy odbiorczej, a także działań podejmowanych przez konkurencję. Pozwala to na poznanie punktu wyjściowego. Długość tego etapu zależna jest tego, jak bardzo wymagający jest sam projekt. Po ustaleniu celów oraz strategii kolejnym niezbędnym krokiem w procesie projektowania grafik reklamowych jest stworzenie architektury informacji. Na tym etapie ustalane są najważniejsze informacje, jakie zapamiętać ma odbiorca komunikatu. Projektowanie konceptów to krok następny. Pierwsze projekty mogą jedynie w sposób bardzo uproszczony przedstawiać ideę, która po zaakceptowaniu podlega dalszemu dopracowywaniu, a także wizualizacji.

Praesent dui ex egestas sit amet lacinia fermentum viverra in est. Integer a ligula eu metus posuere rutrum. Sed ac ultricies neque. Pellentesque pharetra ipsum in efficitur hendrerit. Integer fermentum, elit ut auctor venenatis, erat eros pulvinar est, et rutrum lacus risus id augue.

Obsługujemy marki z przeróżnych branż. W naszym portfolio znaleźć można realizacje zarówno dla dużych, rozpoznawalnych marek, jak i dla firm, które są w trakcie budowania swej rozpoznawalności. Przekrój projektów pozwala nam na bardzo szerokie spojrzenie na potrzeby reklamowe marek. Zadowolenie naszych klientów to dla nas najlepsza rekomendacja umiejętności graficznych, jakie posiadają nasi specjaliści.