Kampanie Google Ads w standardzie EX
Przeanalizujemy Twoją branżę oraz zapoznamy się z Twoją ofertą, następnie przygotujemy strategię kampanii Google Ads (Google AdWords). Ponad 95% polskich użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google. Tam szuka produktów, sklepów, usług. Branża nie ma znaczenia: dziś nawet wózek widłowy albo maszynę do czyszczenia basenu możesz wynająć od zaufanego dostawcy przez internet.
Skonfigurujemy zaawansowaną analitykę skuteczności i zachowań użytkowników na Twojej stronie, co umożliwi optymalizować kampanię Google i zapewni najwyższą skuteczność. Poza wyszukiwarką działa sieć reklamowa Google – strony, aplikacje mobilne i treści wideo. To wszystko jest potencjalnym nośnikiem reklamy Google Ads. Jeśli tylko Twój klient korzysta z internetu i szuka produktów, które masz Ty – reklama dotrze właśnie do niego.
Szybkość
Precyzja
Koszty
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)
Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań. Staraliśmy się przewidzieć wszystkie możliwości o które pytają Nas klienci. Jeśli jednak nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie – napisz lub zadzwoń do Nas.
Google Ads to niezwykle popularny system reklamy oferowany przez wyszukiwarkę Google, z której korzysta około 96% użytkowników Internetu w Polsce. W porównaniu do działań związanych z pozycjonowaniem, firma zamieszczająca płatną reklamę, może spodziewać się natychmiastowych efektów – najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe.
Kampanie Google Ads mogą przybierać najróżniejsze formy: tekstowe, wideo, graficzne, z opcją szybkiego kontaktu lub możliwością promowania i pobierania aplikacji. Marki coraz częściej wykazują zainteresowanie kampaniami produktowymi, dzięki którym towar na sprzedaż wyróżnia się spośród konkurencyjnych. Ponadto klient szybko może zobaczyć cenę, dane, jak i zdjęcie produktu.
Płatne kampanie Google Ads to potężne narzędzie o wielu zaletach. Niewątpliwie system rozliczeniowy PPC (Pay Per Click) to mocna strona mechanizmu reklamowego firmy Google. To możliwość, dzięki której płatność dokonuje się wyłącznie za reakcje użytkowników Internetu podjęte w obrębie kampanii, czyli za wyniki.
Cena kampanii Google Ads uzależniona jest głównie od CPC, czyli kosztu za każde kliknięcie. Na jej konkretną wartość wpływa wiele czynników. Koszt CPC zależy głównie od konkretnego słowa kluczowego (bardziej popularne są z reguły droższe) i konkurencyjności wśród reklamodawców. Najwyżej w wynikach wyszukiwania wyświetlają się reklamy, za których kliknięcie zapłacono najwięcej. A także te o najlepszej jakości nie tylko treści, ale i strony, do której przekierowują.
Oczywiście! Agencja Interaktywna EXPERTI realizuje wszystkie zlecenia, które wspierają osiąganie celów biznesowych klientów. Kampanie Google Ads szybko i efektywnie docierają do wybranej grupy odbiorców, dlatego nie może zabraknąć ich w ofercie naszej agencji.