Dla Nas liczy się efektywność!
Wdrażane przez nas rozwiązania opieramy na sprawdzonych systemach e-commerce typu: Shopify czy WooCommerce. Nie tylko dostosowujemy je do specyficznych potrzeb zleceniodawcy, ale przede wszystkim projektujemy je pod kątem klienta, który będzie dokonywać zakupów.
Współpracując z nami otrzymujesz: nowoczesny i świetnie zaprojektowany sklep internetowy, wdrożenie wszystkich potrzebnych integracji: płatności, dostawy, kupony promocyjne, newsletter, blog, magazyn, prosty w obsłudze system zarządzania sklepem, dodawania produktów i modyfikacji treści oraz szkolenie jak wykorzystać możliwości sprzedażowe, sklep przygotowany do pozycjonowania w Internecie i prowadzenia kampanii: od szerokiej analityki po zarządzanie tagami.
Wiemy jak maksymalizować konwersję już od pierwszego dnia od uruchomienia sklepu.
Kontakt
Możliwości
Wygoda
Proces projektowania efektywnej sprzedaży
ANALIZA
Badamy oczekiwania klientów i zachowania konkurencji. Wszelkie działania podejmujemy na bazie wyników analizy
PLANOWANIE
Naszym celem jest przeniesienie doświadczenia z prawdziwego sklepu w świat cyfrowy.
PREZENTACJA
W sklepie internetowym klienci kupują pod wpływem impulsu. Kluczem jest właściwa oprawa graficzna.
OPTYMALIZACJA
Okład i prezentację produktów w sklepie internetowym musi dopełniać wygoda użytkowania.
SZKOLENIE
Po wdrożeniu sklepu internetowego przeprowadzamy szkolenie z administrowania sklepem.
Każdy z etapów podróży klienta po Twoim sklepie internetowym musi być zaplanowany, a nie pozostawiony przypadkowi. Analogicznie jak w profesjonalnie urządzonym sklepie tradycyjnym. Towar w odpowiedniej kolejności na właściwych półkach powinien zachęcać do zakupu. Z informacją we właściwym miejscu, by wątpliwości czy niezdecydowanie klienta zostały natychmiast rozwiane. W oprawie graficznej, która wzbudza zaufanie i sprawia, że zakupy w Twoim sklepie internetowym stają się przyjemnością i klient chętnie wraca.
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)
Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań. Staraliśmy się przewidzieć wszystkie możliwości o które pytają Nas klienci. Jeśli jednak nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie – napisz lub zadzwoń do Nas.
Profesjonalnie zaprojektowany sklep internetowy powinien pozwolić klientom na jak najprostsze nawigowanie, a także najszybsze odnalezienie poszukiwanych informacji oraz produktów. Profesjonalny sklep internetowy to również taki, który zaspokaja potrzeby estetyczne klientów. Powinien on odzwierciedlać nowoczesny styl marki. Buduje to bowiem wizerunek marki w oczach klientów i przyczynia się do wzrostu ich zaufania.
Podobnie, jak w przypadku projektowania stron www, projektowanie sklepu internetowego rozpoczyna się od analizy potrzeb, grupy docelowej, a także działań konkurencji. Projektowanie sklepu internetowego w dużym stopniu przypomina jego realne odzwierciedlenie: nawet jeśli prowadzimy sprzedaż online musimy zaplanować lejki sprzedażowe, a także ułożenie produktów na stronie sklepu. To niezwykle ważny etap, od którego zależeć będzie wartość koszyka zakupowego przyszłych klientów. Kolejnym niezwykle ważnym etapem jest projektowanie graficzne, optymalizacja User Experience (UX) oraz tworzenie contentu sklepu. Całość musi być zoptymalizowana zarówno pod kątem klienta jak i łatwości obsługi przez pracowników. Nieodzownym etapem jest również testowanie strony internetowej. Dokonywanie tzw. pustych zakupów, a więc sprawdzanie całej drogi zakupowej i nanoszenie ewentualnych zmian.
Proces tworzenia sklepu internetowego zależny jest od stopnia jego rozbudowania. Im więcej kategorii produktowych oraz samych produktów, tym dłuższy będzie czas tworzenia strony e-sklepu. Cały proces przebiega tym skuteczniej i sprawniej, im więcej informacji zostanie przekazanych na etapie ustalania założeń i celów sklepu.
Cena stworzenia sklepu internetowego, podobnie jak czas jego stworzenia, zależy jest od stopnia rozbudowania oraz zaawansowania e-sklepu. Im więcej informacji, kategorii produktowych oraz produktów, tym więcej elementów należy zaprojektować, co odnajduje swoje przełożenie w ostatecznej cenie.
Większość dostępnych na rynku rozwiązań sklepów internetowych skupia się jedynie na aspektach technicznych oraz funkcjonalnych. Powodzenie e-sklepu nie zależy jednak od liczby możliwych integracji, automatyzacji procesów czy narzędzi marketingowych. Najważniejsze jest umiejętne zaplanowanie oraz zaprojektowanie kluczowych elementów lejków sprzedażowych.