Daj się w mgnieniu oka rozpoznać!

Logo lub logotyp w znaczącym stopniu wpływa na wizerunek Twojej firmy w oczach jej klientów. Od niego zależy, jakie zrobisz pierwsze wrażenie, czy klienci ją zapamiętają. Logotyp firmy to również doskonałe miejsce, żeby wzbudzić emocje. Radość, zaskoczenie, podziw, nostalgię, zadumę — dobrze zaprojektowane logo pozwoli Ci wywrzeć świadomy wpływ na Twoich odbiorców.

Korzystając z usług naszej firmy możesz liczyć na indywidualne podejście. Każdą współpracę rozpoczynamy od dokładnego poznania potrzeb klienta. Tego, czym zajmuje się jego firma, jaki wizerunek chce tworzyć, jak chce się pozycjonować w oczach swoich odbiorców. Dzięki temu już pierwsze projekty logo odpowiadają na potrzeby naszych klientów. Każdy projekt jest tworzony od zera przez doświadczonych grafików. Nie wykorzystujemy do pracy żadnych szablonów.

Jak to wygląda w praktyce?

01

Omówienie

Pierwszym etapem tworzenia logo jest rozmowa.
02

Analiza

Dysponując informacjami badamy otoczenie rynkowe.
03

Szkicowanie

Projektowanie logo zaczyna się od prostego szkicu.
04

Konceptualizacja

Najlepsze projekty graficzne, szkice logo są dopracowywane.
05

Opracowanie

Najlepsze projekty logo są prezentowane klientowi.
06

Omówienie

W tym momencie niezbędne jest spotkanie z klientem.
07

Dopracowanie

Wybraną wersję znaku dopracowujemy i szlifujemy detale.
08

Księga Znaku

Starannie opracowujemy zasady stosowania znaku.
09

Finalizacja

Stworzyliśmy ostateczną wersję znaku graficznego.

Budowanie świadomości i wartości marki

Charakterystyczna i spójna identyfikacja wizualna marki jest jednym z kluczowych czynników budujących pozytywny wizerunek i wiarygodność wśród konsumentów. Ma ogromny wpływ na rozpoznawalność i ogólny stosunek klientów do firmy. Logo jest tak naprawdę graficznym przedstawieniem marki. W tym z pozoru niewielkim symbolu tkwi ogromna siła. Może przekazywać rozmaite informacje i wartości, wyrażać emocje, tożsamość, a także światopogląd. Dlatego tak istotna jest dokładna analiza i kreatywne podejście do tematu.

Oferujemy klientom dopracowane i przemyślane pod względem funkcjonalnym projekty do wyboru. Następnie skupiamy się na ich dopracowaniu, uwzględniając indywidualne potrzeby, wymogi czy sugestie i przechodzimy do projektów identyfikacji wizualnej, czyli projektów akcydensów firmowych. Wiemy dokładnie, co robić, by wyróżnić markę z tłumu i jak sprawić, by trwale zapisała się w świadomości odbiorcy.

Jesteś zainteresowany logo, rebrandingiem lub masz nietypowe zlecenie? Wypełnij formularz, wyślemy Ci niezobowiązującą wycenę
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)

Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań. Staraliśmy się przewidzieć wszystkie możliwości o które pytają Nas klienci. Jeśli jednak nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie – napisz lub zadzwoń do Nas

Projektowanie logo/logotypu i generalnie projektowanie jest zawsze indywidualnym projektem. Nie ma 2 projektów, które byłyby w 100% identyczne pod względem złożoności, zakresu i wyników. Zatem jeśli projekt jest produktem niestandardowym, to nie może mieć standardowej ceny. Mimo to niektóre agencje projektowe je mają. Cena za projekt logo jest uzależniona od stopnia zaawansowania znaku graficznego, branży, stylu, techniki itp.

Podobnie jak w przypadku ceny, nigdy nie wiesz, jakie wyzwania przyniesie nowy projekt, jakie niespodziewane problemy napotkasz i ile czasu może to zająć. Ale po latach praktyki zaczynasz dostrzegać wzorce. Na przykład, aby opracować profesjonalny projekt logo, potrzeba co najmniej 3 tygodni pracy. 2 tygodnie na research i wyobrażenie, a następnie 1 tydzień na poszukiwanie formy graficznej do wizualizacji pomysłu. Zdarza się jednak, że zajmuje to 15 minut, a czasem ponad 6 miesięcy prac projektowych. Mimo wszystko w ciągu 3 tygodni można być pewnym, że grafik komputerowy będzie w stanie zaprezentować świetne rezultaty.

Przede wszystkim musisz jasno poinformować grafika, czego ma dotyczyć Twojej logo. Pamiętaj, że logo (a także projekt) to funkcjonalne narzędzie, które pomaga Twojej firmie na drodze do konkretnych celów. Wyrwane z kontekstu logo to tylko stylowy (lub nie) obrazek. Nie zaniedbuj mocy, jaką może mieć Twoje logo/logotyp.

Logo może składać się z kilku elementów takich jak: logotyp, sygnet i tagline. Dziś  logo ludzie rozumieją jako każdy rodzaj znaku towarowego, ale słowo „logotyp” odnosi się tylko do części tekstowej, „sygnet” do części graficznej a „tagline” to występującego motto. Generalnie znak towarowy może mieć dowolne przedstawienie. Może być graficzny, tekstowy lub połączony, np. ikona, emblemat, znak słowny itp. Który z nich wybrać — zależy od kontekstu i celów.

Jesteśmy firmą zajmującą się projektowaniem na rynku lokalnym ale również na całym świecie!, oprócz tego możesz uzyskać u nas kompletny pakiet na przekształcenie Twojej marki. Naszym celem jest dostarczenie Ci tego, co najlepsze. Obiecujemy dokładać wszelkich starań, aż będziesz w 100% zadowolony z naszych produktów i usług. Umiejętności i wiedza naszego zespołu z pewnością zrobi na Tobie wrażenie!